Co zawiera Program Stałego Klienta Lyoness dla MŚP?

Niniejszy artykuł zawiera podstawowe informacje o proponowanym przez Lyoness Programie Stałego Klienta dedykowanym małym i średnich przedsiębiorstwom.  W kolejnych artykułach szczegółowo przyjrzymy się jego możliwościom, a także zaletom i wadom.

Co wchodzi w skład Programu Stałego Klienta?

MTERM

MTERM.jpg

Mterm to potoczna nazwa urządzenia (tabletu Samsung Galaxy Tab 3 na metalowym stojaku) wraz z aplikacją, którą pobrać można ze sklepu Google play. Aplikację zainstalować można także na innym urządzeniu mobilnym z systemem Android.

Mterm umożliwia partnerowi handlowemu rejestrację transakcji zakupowych klientów (osób, które już są uczestnikami programu), a także rejestrację swoich klientów jako nowych uczestników.

Poprzez Mterm możliwe jest także przypisanie swoich klientów (aktualnych uczestników programu, którzy regularnie dokonują u nas zakupu, jednak zostali zarejestrowani przez kogoś innego) jako swoich stałych klientów. Dzięki temu ich transakcje u partnera handlowego, będą uwzględniane w statystykach, do których dostęp posiada partner handlowy (czytaj poniżej: Service Pack i Solution Pack). Ponadto, jeśli wyrażą oni na to zgodę, partner handlowy będzie miał możliwość kontaktu z nimi i zaproponowania dodatkowych promocji, rabatów, itp.

Mterm umożliwia także realizację Shopping Point Deals (ofert promocyjnych tworzonych przez partnera handlowego), z których skorzystać mogą uczestnicy programu Lyoness wykorzystując zebrane Shopping Points.

VTERM

To bardzo podstawowy interfejs umożliwiający jedynie rejestrację transakcji uczestników programu. Działa w oparciu o przeglądarkę internetową – wystarczy wejść na https://vterm.lyoness.ag i zalogować się za pomocą danych, które otrzymuje partner handlowy od Lyoness. Vterm to dobre rozwiązanie zastępcze, np. w sytuacji kiedy nie mamy fizycznego dostępu do Mtermu, a chcemy zarejestrować transakcję. Vterm w dalszym ciągu spotkać można także u partnerów handlowych, którzy nie zdecydowali się na przejście na Mterm.

KARTA CASHBACK

lyoness_co_branded.jpg

Standardowo w cenie programu właściciel otrzymuje 250 tzw. co-brandingowych kart Cashback (zawierających niewielkie logo swojej firmy). Karty można wykorzystać do rejestracji własnych klientów jako uczestników programu. Jeśli jednak jako właściciel chciałbyś otrzymać karty full-brandingowe (zawierające duże logo swojej firmy), istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą, jednak minimalna ilość kart w takim zamówieniu to 1000.

Rejestracja nowego uczestnika odbywa się poprzez przyłożenie karty do aparatu urządzenia MTERM, zeskanowania znajdującego się na niej kodu kreskowego i wprowadzenia adresu e-mail klienta. Już na tym etapie możliwa jest rejestracja zakupu danego klienta. Końcowy etap procesu rejestracji (wprowadzenie pozostałych danych) realizowany jest przez klienta zgodnie ze wskazówkami, które trafiają na jego adres e-mail.

BIURO INTERNETOWE I WIZYTÓWKA FIRMOWA

biuro_internetowe_ph.jpg

Biuro internetowe partnera handlowego to sekcja dostępna po zalogowaniu na stronie Lyoness, w której przedsiębiorca ma możliwość podglądu oraz edycji podstawowych danych dotyczących swojej firmy. W tym miejscu właściciel ma wgląd we wszystkie zarejestrowane transakcje, wystawione przez Lyoness faktury, itp. Ponadto poprzez biuro internetowe może dokonać ewentualnych korekt na swojej wizytówce firmowej, która stanowi swoistą prezentację firmy uczestnikom. Przykładową wizytówkę firmową znajdziesz tutaj.

SERVICE PACK I SOLUTION PACK

Jest to dodatkowe oprogramowanie zawierające narzędzia, które powinny umożliwić optymalizację oraz zwiększanie efektywności programu lojalnościowego w firmie. W skład Service Pack wchodzą odpowiednio: moduł do tworzenia ofert specjalnych, tzw. Shopping Point Deals oraz moduł podstawowych statystyk dotyczących obrotu i transakcji dokonywanych w ramach programu. Solution Pack to rozszerzona wersja Service Pack i zawiera ponadto zaawansowany moduł statystyk, system CRM, narzędzie do wysyłki newsletterów do klientów oraz przeprowadzania wśród nich ankiet. Oprogramowanie to przy zakupie Programu Stałego Klienta Lyoness jest darmowe, jednak tylko przez pierwsze 12 miesięcy. W przypadku braku chęci kontynuowania umowy należy ją wypowiedzieć przed upływem darmowego okresu. Dalsze korzystanie będzie się wiązało z dodatkową comiesięczną opłatą.

MATERIAŁY REKLAMOWE

W cenie Programu Stałego Klienta zawarte są także materiały reklamowe Lyoness dla Twojego punktu sprzedaży. W ich skład wchodzą między innymi: długopisy, naklejki, plakaty, ulotki i stojaki. Ich ilość oraz rodzaj zmienia się w czasie, dlatego nie posiadamy obecnie informacji, ile konretnie i czego otrzymasz przy zamówieniu Programu Stałego Klienta. Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z biurem Lyoness.


Ile to wszystko kosztuje?

  • Program Stałego Klienta dla 1 lokalizacji – 8490 PLN [opłata jednorazowa]
  • Program Stałego Klienta dla kolejnej drugiej lub trzeciej lokalizacji – 4290 PLN za każdą [opłata jednorazowa]
  • Program Stałego Klienta dla 4 do 5 lokalizacji – 4290 PLN za każdą [opłata jednorazowa]
  • Program Stałego Klienta dla 5 do 10 lokalizacji – 3990 PLN za każdą [opłata jednorazowa]
  • Lyoness Service Pack99 PLN [opłata miesięczna po 12 darmowych miesiącach]
  • Lyoness Solution Pack349 PLN [opłata miesięczna po 12 darmowych miesiącach]
  • Dodatkowe materiały reklamowe – aktualny cennik materiałów dostępny jest tutaj
  • Dodatkowy pakiet 250 co-brandingowych kart Cashback 595 PLN
  • Pakiet 1000 full-brandingowych kart Cashback – 2975 PLN

Opłatę za Program Stałego Klienta można realizować w kilku wariantach platności ratalnych, a powyższe ceny nie uwzględniają podatku VAT.

3 komentarzy dotyczących: “Co zawiera Program Stałego Klienta Lyoness dla MŚP?

  • 28 maja 2015 o 11:27
    Permalink
     IP: 83.25.144.202

    Właśnie rozważam wprowadzenie w firmie Lyonessa. Na początek chcę wprowadzić 3 z 5 swoich placówek. Jak program się „przyjmie” być może wprowadzę pozostałe. Ile by to kosztowało w takim wriancie?

    Odpowiedz
    • 29 maja 2015 o 10:42
      Permalink
       IP: 89.238.0.99

      Koszt 3lokalizacji kształtuje się następująco:
      1 oddział 8490 + 2oddziały po 4290 = 17070zł +VAT
      dodatkowo ciekawa promocja:
      „wiosenna oferta specjalna SME jest w pełnym rozkwicie i z powodu dużego zainteresowania została przedłużona. Skorzystaj z okazji i promuj tą wyjątkową akcję wśród potencjalnych Partnerów Handlowych do końca czerwca!
      Przy zawarciu umowy z centralą z wariantem płatności 1 (zapłata jednorazowa) każdy handlowiec otrzyma 500 Full-branded Cards, zamiast tak jak dotychczas 250 Co-branded Cards!
      Aby uczestniczyć w akcji należy spełnić poniższe warunki:
      Zawarcie umowy z centralą pomiędzy 1. kwietnia a 30. czerwca 2015
      Zapłata faktury w przeciągu 10 dni ”
      Powodzenia i przypominam, że Lyoness dla PH jest znakomitym ale dodatkowym narzędziem – musisz się liczyć z oddelegowaniem kompetentnej osoby do nadzoru, nauki i obsługi tego systemu w przypadku 3placówek – wówczas naprawdę realnie jesteście w stanie uzyskać te 30% i więcej wzrostu obrotu po roku czasu z wykorzystaniem wszelkich narzędzi (deale, mailing itp.).
      Pozdrawiam z Grudziądza i do przodu! :-)

      Odpowiedz
      • 30 maja 2015 o 09:57
        Permalink
         IP: 83.25.144.202

        Dziękuję za informacje i pozdrawiam z Gdańska.

        Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *