Opinie a Lyoness w praktyce – cz. IV

Tym wpisem kończymy cykl artykułów poświęconych weryfikacji różnych mitów oraz opinii o Lyoness, jakie często wysuwane są przez lyo-sceptyków, a także osoby, które nigdy w aktywny (czyt. praktyczny) sposób nie korzystały z programu.

Do tej pory ustaliliśmy, że rejestracja w Lyoness nic nie kosztuje i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami dla nowego uczestnika. Ponadto pokazaliśmy, że zakupy w sklepach internetowych oferujących korzyści Lyoness mogą być łatwe, przyjemne i oznaczać realne oszczędności dla konsumenta. Przyjrzeliśmy się także dwóm sposobom zakupu bonów do partnerów sieciowych, które pomimo, że wymagają pewnego planowania oraz analizy własnych potrzeb zakupowych to od lat mają wielu zwolenników, którzy regularnie korzystają z tej formy robienia zakupów z Lyoness. Zwróciliśmy także uwagę na jeszcze słabo rozwinięty segment partnerów MiŚP, ich zróżnicowanie pod względem cen jak i jakości usług i jednocześnie stanowczo zaprzeczyliśmy, jakoby każdorazowo rekompensowali sobie oni udział w programie (opłacaną do Lyoness prowizję) poprzez doliczanie jej do rachunku konsumenta – uczestnika Lyoness.

Aktualny stan otrzymanych korzyści

Na koniec należałoby zadać sobie podstawowe pytanie – co z korzystania z programu finalnie ma Kowalski? Do tej pory prezentowaliśmy jakieś wirtualne pieniądze, które zebrały się na koncie naszej koleżanki Bogusi, jednak bez dwóch zdań – w rzeczywistości pozostawały one w dalszym ciągu na koncie bankowym Lyoness. Bogusia raczej nie mogła kupić sobie za nie nowej pomadki, która właśnie się jej skończyła. Czy aby na pewno? Sprawdźmy!

OPINIA 5 – Nikt nigdy nie widział żadnego przelewu od Lyoness

Rejestracja transakcji u MiŚP

Dzięki uprzejmości Bogusi, mieliśmy okazję udokumentować kilka jej zakupów na przełomie listopada i grudnia, których dokonała przez Lyoness. Pod koniec roku zebrała jej się na koncie korzyści kwota 32,90 zł. Minimalna kwota do wypłaty korzyści na konto bankowe to 22,50 zł, o czym można przeczytać w FAQ Lyoness. Przelewu zatem mogła spodziewać się w kolejny wtorek po uzbieraniu wspomnianej minimalnej kwoty.

Informacja od Lyoness - prośba o wprowadzenie numeru konta

Bougusia jednak nie otrzymała przelewu we wtorek z dość prozaicznej przyczny – zapomniała wprowadzić dane konta bankowego w swoim biurze internetowym. Zorientowała się o tym, ponieważ Lyoness wysłał do niej wiadomość we wtorek, kiedy próbował przelać jej pieniądze. Informację otrzymała zarówno SMS-em jak i e-mailem. Następnego dnia wprowadziła dane swojego konta bankowego i zaczekała do kolejnego wtorku z nadzieją na przelew.

Potwierdzenie SMS - wypłata korzyści na konto bankowe

W kolejny wtorek Bougusia otrzymała wiadomość SMS z informacją, że jej korzyści Lyoness, czyli Cashback w wysokości 32,90 zł zostaną przelane na jej konto bankowe. Przelew od Lyoness nie jest obarczony żadną opłatą manipulacyjną, czy czymś w tym rodzaju. Tyle, ile Bogusia uzbierała na tamten moment, tyle otrzymała na swoje konto bankowe. No i może wreszczie kupić sobie za to pomadkę i to niekoniecznie u partera Lyoness :) Po prostu przeznaczy tę kwotę na to, na co będzie miała ochotę.

Przelew od Lyoness - wypłata korzyści

Korzystając z okazji chcemy niektórych uspokoić. Jeśli nawet zapomni się wprowadzić swoje dane konta bankowego – pieniądze nie przepadają, ponieważ Lyoness będzie czekał z ich wypłatą do momentu uzupełnienia danych w biurze internetowym. Jeśli do minimalnej kwoty wypłaty zabraknie jednego grosza, przelew wprawdzie nie zostanie zrealizowany, jednak ma się DOWOLNIE DŁUGI czas na uzbieranie brakującej kwoty. W tym czasie pieniądze spokojnie czekają na koncie Lyoness. Będą czekać tydzień, miesiąc, rok, a nawet dłużej, ponieważ nigdy nie przepadają, ani się nie przedawniają. Jest to bardzo uczciwe podejście.

Jak widzicie – Lyoness wypłaca cashback za zakupy na konto bankowe każdemu, kto uzbiera minimalną kwotę wypłaty, czyli 22,50 zł. To, w jakim terminie uzbiera się tę kwotę, zależy wyłącznie od uczestnika. Osobiście nie znam nikogo, kto miał jakikolwiek problem z wypłatą cashbacku od Lyoness, a sama otrzymuję regularne przelewy co wtorek. Spora część tej kwoty pochodzi z bonusu przyjacielskiego od znajomych, których zarejestrowałam w programie i którzy również robią przez niego zakupy. Opinie o Lyoness, że nie wypłaca cashbacku to zwykłe kłamstwa, które prawdopodobnie pochodzą od osób, które nie osiągnęły minimalnej kwoty wypłaty, a może też po prostu od osób które nigdy nie robiły zakupów przez program, chociaż wiedzą o nim najwięcej 😉 Lyoness wypłaca korzyści na konto bankowe, a przynajmniej wypłaca Bogusi i mnie :) Pozdrawiam wszystkich niedowiarków 😉

Komentarz dotyczący: “Opinie a Lyoness w praktyce – cz. IV

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *